Türkiye Futbol Federasyonunun (TFF) Riva'daki Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde gerçekleştirilen fikstür çekimi sonrası açıklama yapan kulüp yöneticileri, fikstür, lig ve beklentileriyle ilgili değerlendirmelerde bulundu.
Şanlıurfaspor 2. Başkanı Mustafa Çadırcı: "Enkazlardan geldik"
Şanlıurfaspor 2. Başkanı Mustafa Çadırcı, 1. Lig'e iki defa geldiklerini ancak bu gelişlerinin çok farklı olduğunu belirterek, şöyle konuştu:
"Enkazlardan geldik. Deprem yaşadık, yüzlerce insanımızı kaybettik. Bir sel yaşadık, onlarca insanımızı kaybettik. Aynı sezonda civar illerde futbolcuların terk ettiği şehirde Şanlıurfasporlu futbolcular 'biz şampiyon olmadan gitmeyeceğiz, biz kaderciyiz, öleceksek burada da ölürüz, gideceğimiz yerde de ölürüz' dediler ve sezon sonuna kadar mücadele ettiler. Bu mücadelenin ardından üç başkanın, beş teknik direktörünün değiştiği bu sezonda Şanlıurfaspor şampiyonluğu yakalayarak 1. Lig'e tekrar merhaba dedi. Kolay kazanmadık, kolay kaybetmeyeceğiz.
Şanlıurfaspor 2. Başkanı Mustafa Çadırcı son olarak, Bu ligde bu sezon kalıcı olacağız değil, biz her sezon şampiyonluğa oynayacağız. Şanlıurfaspor şampiyon olmak zorunda, bekle bizi Süper Lig."dedi.
Gündem
Yayınlanma: 20 Temmuz 2023 - 13:05
Güncelleme: 20 Temmuz 2023 - 13:17
Mustafa Çadırcı: Enkazlardan geldik
Trendyol 1. Lig'de 2023-2024 sezonunun fikstür çekiminde konuşan Şanlıurfaspor 2. Başkanı Mustafa Çadırcı, yeni sezon öncesi başarı dileklerinde bulunarak hedeflerini anlattı.
Gündem
20 Temmuz 2023 - 13:05
Güncelleme: 20 Temmuz 2023 - 13:17
İlginizi Çekebilir

















