AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Abdurrahim Dusak, Şanlıurfa'nın sağlık altyapısının güçlendirilmesine yönelik çalışmalar kapsamında Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü İsmail Öztürk ile bir görüşme gerçekleştirdi.Görüşmede, Şanlıurfa merkez ile ilçelerdeki devlet hastanelerinin ihtiyaç duyduğu branşlarda hekim kadrosu taleplerinin iletildiği belirtildi. Dusak, vatandaşların sağlık hizmetlerine daha hızlı, etkin ve nitelikli şekilde erişebilmesi için sağlık alanındaki ihtiyaçları yakından takip ettiklerini ifade etti.Şanlıurfa'nın sağlık hizmetlerinin geliştirilmesi adına ilgili kurumlar nezdindeki girişimlerin kararlılıkla sürdürüldüğünü vurgulayan Dusak, çalışmaların devam edeceğini kaydetti.
Siyaset
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 11:26
Milletvekili Dusak, Şanlıurfa'nın hekim ihtiyacını Ankara'ya taşıdı
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Abdurrahim Dusak, Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü İsmail Öztürk ile gerçekleştirdiği görüşmede, Şanlıurfa’daki merkez ve ilçe devlet hastanelerinin hekim ihtiyacını gündeme taşıdı.
Siyaset
26 Haziran 2026 - 11:26
İlginizi Çekebilir



















