Açıklamada şu ifadelere yer verildi:" DUYURU
Karaköprü Belediyesi’nde çalışan personellerin maaşlarında kesinti yapıldığı iddiaları üzerine bir açıklama yapılması gerekliliği doğmuştur.Karaköprü Belediyesi olarak kurum bünyesinde çalışan personelin maaşlarında bir kesinti yapılması söz konusu değildir. Kurum olarak mali dengenin sağlanması amacı ile personel maaşları bu ay kademeli olarak ödenecektir.Hali hazırda personellerimizin maaşlarının ½’si Mayıs ayının 15’i itibari ile hesaplarına yatırılmıştır. Bugün itibari ile (16 Mayıs) kalan maaşların ½’side personellerimizin hesaplarına aktarılacaktır. Toplamda maaşların ¾’ü ödenmiş olacaktır. Kalan maaş ödemeleri ise önümüzdeki hafta yapılacaktır.Kamuoyuna saygı ile duyurulur"
Karaköprü Belediyesi’nde çalışan personellerin maaşlarında kesinti yapıldığı iddiaları üzerine bir açıklama yapılması gerekliliği doğmuştur.Karaköprü Belediyesi olarak kurum bünyesinde çalışan personelin maaşlarında bir kesinti yapılması söz konusu değildir. Kurum olarak mali dengenin sağlanması amacı ile personel maaşları bu ay kademeli olarak ödenecektir.Hali hazırda personellerimizin maaşlarının ½’si Mayıs ayının 15’i itibari ile hesaplarına yatırılmıştır. Bugün itibari ile (16 Mayıs) kalan maaşların ½’side personellerimizin hesaplarına aktarılacaktır. Toplamda maaşların ¾’ü ödenmiş olacaktır. Kalan maaş ödemeleri ise önümüzdeki hafta yapılacaktır.Kamuoyuna saygı ile duyurulur"

















beğenmeyen istifa etsin universite mezunlari asgari ucret bulamiyor
Karaköprü belediyesi işçilerin hakkına göz dikecek kadar küçüldü fazla mesailerini yiyecek kadar kalitesini düşürmüştür. Anlamadığım şey sayın metin baydilli işi bilmediği halde maaşları gunünde ve mesaileri tam olarak yatırabiliyorken sayın Nihat Çiftçi ne vaktinde ne de tam olarak yatiramiyor hani sloganları gerçek belediyecilikti!? Eğer gerçek belediyecilik bu ise kalsın lazım değil. Patron dediğin önce çalışanını memnun edecek vesselam
Lütfen sorarmısınız haftasonu mesai ücretleri neden kaldırıldığı halde işçiler çalıştırılıyor? Maaş 30.500 olarak sözleşme yapılmıştı! Hesaplara 14.100 olarak yatırıldı 1/2 ise bu ücretin 15.250 olması gerekmiyormu hafta sonu mesaisi kaldırılan işçiler daha nekadar hafta sonları çalıştırılıcak