Karaköprü Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, Şanlıurfa'nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü olan 11 Nisan dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Çiftçi, mesajında Urfa halkının bağımsızlık mücadelesindeki kahramanlığına dikkat çekerek, 11 Nisan'ın birlik ve beraberliğin simgesi olduğunu vurguladı.Başkan Çiftçi, Şanlıurfa halkının bağımsızlık mücadelesi boyunca gösterdiği eşsiz kahramanlık ve direniş ruhunu hatırlatarak, 11 Nisan'ın milletin birlik, beraberlik ve inancının en güçlü sembollerinden biri olduğunu belirtti. Tarih boyunca vatanına, bayrağına ve değerlerine sahip çıkan Urfa halkının büyük bir fedakârlık örneği sergilediğini ifade eden Çiftçi, “Ecdadımızın bizlere emanet ettiği bu aziz şehri, aynı şuur ve sorumluluk bilinciyle korumak ve geleceğe taşımak hepimizin ortak görevidir” dedi.
11 Nisan Ruhu Geleceğe Taşıyor
Mesajının sonunda Şanlıurfa'nın köklü tarihine ve bağımsızlık mücadelesine vurgu yapan Başkan Çiftçi, “Bu topraklar dün olduğu gibi bugün de hiçbir zaman esareti kabul etmemiştir, bundan sonra da etmeyecektir. 11 Nisan ruhu, birlik ve beraberliğimizin en güçlü teminatıdır” ifadelerini kullandı.Kaynak: Haber Merkezi
















