Şampiyonluğu hedefleyen Şanlıurfaspor, 8. hafta maçında İnegölspor deplasmanına çıktı. Sarı yeşilli ekip, geriye düştüğü maçı 2-1 kazanmasını bildi.Elde edilen kritik galibiyetin ardından Şanlıurfaspor Kulüp Başkanı Emin Yetim, sosyal medya hesabında bir paylaşım yaptı.Takımı tebrik eden Yetim, açıklamasında şunları söyledi:“1-0 geride iken ikinci yarı sergilediği güzel futbolunu galibiyetle süsleyen futbolcularımızı, teknik heyetimizi ve personelimizi tebrik ederim.Bu galibiyetimizi Şanlı Taraftarımıza hediye ediyorum.”
Spor
Yayınlanma: 06 Ekim 2022 - 12:23
İnegöl galibiyeti sonrası Yetim'den açıklama!
Şanlıurfaspor’un İnegölspor’u mağlup ettiği maçın ardından konuşan Kulüp Başkanı Emin Yetim, takımı tebrik etti.
Spor
06 Ekim 2022 - 12:23



















