Haliliye Belediyesi, baharın gelmesiyle birlikte ağaç dikim çalışmalarını hızlandırdı. Kırsal Hizmetler Müdürlüğüne bağlı ekipler, ilçe genelinde gerçekleştirdiği çalışmalarla yeşil alanları artırmayı hedefliyor. ?İlçenin dört bir yanında yürütülen ağaç dikim faaliyetleri sayesinde Haliliye'nin yeşil dokusu her geçen gün zenginleşiyor. Ekipler, toprakla buluşturdukları fidanlarla ilçenin estetiğine katkıda bulunurken, aynı zamanda çevresel sürdürülebilirlik için de önemli bir adım atıyor. ?
Kaynak: Haber Merkezi


















