Haliliye Kaymakamlığından Sağlık Çalışmalarına Ziyaret
Şanlıurfa'da Haliliye Kaymakamı Dr. Muhammed Serkan Şahin, Balıklıgöl Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Ahmet Hamdi PELTEK'i makamında kabul etti.Haliliye Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, gerçekleşen ziyarette ele alınan ana gündem maddeleri, Balıklıgöl Devlet Hastanesinde vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesini ve etkinliğini artırmaya yönelik çalışmalar oldu.Kamu Kurumları Arasında İş Birliği Görüşüldü
Görüşme esnasında, hastanede yürütülen mevcut çalışmalar hakkında bilgi alışverişi yapılırken, kamu kurumları arasındaki iş birliğinin sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği açısından büyük öneme sahip olduğu vurgulandı.Kaymakam Dr. Muhammed Serkan Şahin, nazik ziyareti ve gerçekleştirdikleri değerlendirmeler için Başhekim Uzm. Dr. Ahmet Hamdi PELTEK'e teşekkürlerini iletti.Kaynak: Haber Merkezi



















