Hijyenik Bir İlçe İçin Yoğun Mesai
Haliliye Belediyesi, daha hijyenik bir ilçe hedefi doğrultusunda çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler, sabahın erken saatlerinde mesaiye başlayarak ilçenin dört bir yanını özenle temizliyor.Belediyeden yapılan paylaşımda, temizlik çalışmalarının sürekli hale getirildiği ve ilçe sakinlerinin daha sağlıklı bir ortamda yaşaması için yoğun çaba sarf edildiği vurgulandı. Ekiplerin, ilçenin dört bir yanındaki temizlik operasyonlarını su ve diğer temizlik araçlarıyla destekleyerek sürdürdüğü belirtildi.Kaynak: Haber Merkezi

















