Haliliye Belediyesi, Ramazan ayının bereketini vatandaşlarla aynı sofrada paylaşmak amacıyla iftar çadırında bir araya geldi. Belediyeden yapılan açıklamada, iftar çadırında kurulan gönül sofrası ile vatandaşlarla buluşulduğu belirtildi.Ramazan ayının manevi atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte, belediye yetkilileri ve vatandaşlar birlikte oruçlarını açtı. Bu buluşma, toplumsal dayanışma ve paylaşma kültürünün pekiştirilmesine katkı sağladı.
Kaynak: Haber Merkezi

















