Sağlık
Yayınlanma: 21 Ocak 2026 - 10:53
Güncelleme: 21 Ocak 2026 - 10:55
Sağlıkta Güçlenme Devam Ediyor
Haliliye Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi, Şanlıurfa'nın sağlık alanında bölgesel merkez olma yolunda güçlendiğini duyurdu. Bu çabalar, Sağlıklı Türkiye Yüzyılı vizyonu kapsamında bölge sağlık altyapısını güçlendirmeyi amaçlıyor.
Sağlık
21 Ocak 2026 - 10:53
Güncelleme: 21 Ocak 2026 - 10:55
Şanlıurfa Sağlıkta Bölgesel Merkez Olma Hedefinde İlerliyor
Haliliye Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi'nin paylaştığı bilgilere göre, Şanlıurfa ili sağlık alanında bölgesel bir merkez olma yolunda önemli adımlar atmaktadır.Sağlık Bakanlığı bünyesindeki gelişmeler ve atılan adımlar, bölgedeki sağlık hizmetlerinin kalitesini ve erişilebilirliğini artırmayı hedeflemektedir. Bu vizyon doğrultusunda, Şanlıurfa'nın sağlık altyapısının güçlendirilmesi çalışmaları hız kazanmıştır.Söz konusu gelişme, #SağlıklıTürkiyeYüzyılı vizyonu çerçevesinde değerlendirilmekte olup, bölge halkının daha kapsamlı ve modern sağlık hizmetlerine ulaşmasının önünü açması beklenmektedir.Kaynak: Haber Merkezi
İlginizi Çekebilir


















