Şanlıurfa Valisi Hasan Işıldak, Halfeti İlçe Asayiş ve Güvenlik Değerlendirme Toplantısı'na katıldı. Toplantıda, ilçenin asayiş ve güvenlik durumu ele alındı. Kaymakam, İl Emniyet Müdürü, İl Jandarma Komutanı ve ilçe kolluk yöneticileriyle bir araya gelen Vali Işıldak, yapılan çalışmaları ve bayram tedbirlerini değerlendirdi.Vatandaşların ve ziyaretçilerin huzur ve esenliği için çalışmaların sürdürüleceği belirtildi. Toplantıda, ilçenin genel güvenlik durumu, alınan önlemler ve yaklaşan bayram dolayısıyla alınacak ek tedbirler masaya yatırıldı.
Halfeti'de Asayiş ve Güvenlik Çalışmaları Değerlendirildi
Toplantıda, Halfeti'nin asayiş ve güvenlik durumuyla ilgili güncel veriler paylaşıldı. Yapılan çalışmaların etkinliği ve geleceğe yönelik planlar üzerinde duruldu. Vali Işıldak, vatandaşların can ve mal güvenliğinin sağlanması noktasında yürütülen faaliyetlerin önemine vurgu yaptı.Kaynak: Haber Merkezi
















