Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre, gümrük muhafaza memurları ve orman muhafaza memurları, 31 Aralık 2027 tarihine kadar toplu taşıma araçlarından ücretsiz olarak faydalanacak. Bu düzenleme, ilgili personelin şehir içi ulaşımını kolaylaştırmayı amaçlıyor.
Ücretsiz Taşıma Detayları Belirlendi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla yürürlüğe giren kararname ile Ticaret Bakanlığı ve Tarım ve Orman Bakanlığı bünyesindeki bu iki meslek grubuna önemli bir sosyal hak tanındı. Uygulama kapsamında, belediyelere ait otobüsler, metro, tramvay ve diğer raylı sistemler gibi şehir içi ulaşım araçları ücretsiz olacak. Bu hak, personelin görev yaptığı illerde geçerli olacak.Kaynak: Haber Merkezi

















