Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenen iftar programına, Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar ve Karaköprü Belediye Başkanı Nihat Çiftçi'nin yanı sıra kent protokolü de katıldı.Etkinlikte, bölgenin önde gelen isimleri bir araya gelerek toplumsal dayanışma ve birliktelik mesajları verildi. İftar programı, katılımcılar arasında samimi sohbetlere ve karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasına sahne oldu.
Kaynak: Haber Merkezi


















