Devlet Su İşleri (DSİ) Şanlıurfa’da 11 sulama başkanının istifasını talep etti.Söz konusu talep üzerine Tarım ve Orman Bakanlığı’nın da onayıyla Şanlıurfa’daki 11 sulama birliği başkanının istifası ettiği kaydedildi.Son yapılan düzenlemeyle sulama birlikleri DSİ bünyesine alınmış, başkanlar da memur statüsünde atanmıştı.Şanlıurfa’da görevden alınan sulama birliği başkanlarının yerine yeni atamaların önümüzdeki günlerde yapılması bekleniyor.
Gündem
Yayınlanma: 11 Ağustos 2025 - 15:23
DSİ istedi! Şanlıurfa'da 11 başkan görevden alındı!
DSİ’nin talebi üzerine Şanlıurfa’da 11 sulama birliği başkanının istifası istendi.
Gündem
11 Ağustos 2025 - 15:23

















