Diyarbakır'da özel bir hastanede yaşanan olayda, bir aileye yanlış bebek teslim edildiği ortaya çıktı. Hastane personelinin, 'Bebek bebeğe benzer' diyerek aileyi eve gönderdiği öğrenildi.Anne, eve gittikten sonra bebeği emzirmeye çalıştığı sırada künyedeki ismin farklı olduğunu fark etti. Durumun anlaşılması üzerine ilgili makamlarca inceleme başlatıldı.
Bakanlık Değerlendirmesi Sonuçlandı
Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan değerlendirmede, olayda bir hata olduğu ancak kasıt bulunmadığı belirtildi. Bu doğrultuda, personelin kusurlu olmadığına kanaat getirildi.Kaynak: Haber Merkezi


















