Birecik Belediyesi, ilçede yaşanan doğal afetin ardından bölgede sergilenen dayanışma ruhunu vurguladı. Belediye tarafından yapılan açıklamada, birlik ve beraberliğin en güçlü göstergelerinden birinin bu zorlu süreçte ortaya çıktığı belirtildi.Afetin ilk anlarından itibaren Birecik Belediyesi ekipleri, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Karaköprü Belediyesi, Haliliye Belediyesi, Halfeti Belediyesi ve Suruç Belediyesi ile birlikte AFAD ve UMKE ekipleriyle koordineli bir şekilde çalışmalara başladı. Bu kurumlar, olumsuzlukların giderilmesi için büyük bir özveriyle sahada görev yapıyor.
Afet Sonrası Normalleşme Çalışmaları Sürüyor
Vatandaşların güvenliği, huzuru ve hayatın en kısa sürede normale dönmesi amacıyla tüm ekiplerin gece gündüz demeden çalıştığı ifade edildi. Birecik Belediyesi, bu zorlu süreçte desteklerini esirgemeyen tüm kurum ve ekiplere teşekkürlerini ileterek, el birliğiyle yaraların sarılacağı ve daha güçlü bir şekilde yola devam edileceği mesajını verdi.Kaynak: Haber Merkezi
















