Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar, Şanlıurfa İl Emniyet Müdürü Atilla Aksoy’a nezaket ziyaretinde bulundu.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar, görevine yeni başlayan veya mevcut durumda bulunan İl Emniyet Müdürü Atilla Aksoy’u makamında ziyaret etti.Ziyaret sırasında Başkan Gülpınar, İl Emniyet Müdürü Aksoy’a nazik ev sahipliği ve misafirperverliği için teşekkürlerini iletti. İki kurumun temsilcileri arasındaki bu görüşme, yerel yönetim ile güvenlik birimleri arasındaki işbirliğinin sürdürüldüğünü gösterdi.Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, ziyaretin karşılıklı iyi niyet ve işbirliği çerçevesinde gerçekleştiği vurgulandı.Kaynak: Haber Merkezi

















