Eyyübiye Belediyesi tarafından, Şanlıurfa'nın turizminde önemli bir yere sahip olan Dergah-Balıklıgöl Platosu, tarihi çarşılar ve hanlar bölgesinde yeni düzenlemeleri hayata geçirmeye başladı.Balıklıgöl'e 4 Temmuz itibariyle giriş ve çıkışları yasaklanacak!
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, sosyal medya hesabı üzerinden düzenlemelere ilişkin yaptığı açıklamada; daha nezih, daha düzenli bir çarşı bölgesi için, esnafın, vatandaşların, kente gelen misafirler için ne gerekiyorsa yapacaklarını belirterek yeni yasakları duyurdu.Balıklıgöl'e 4 Temmuz itibariyle giriş ve çıkışları yasaklanacak!
Mehmet Kuş, açılamasının tamamında şu ifadeleri kullandı:“Değerli esnafımız, muhterem hemşehrilerim. Şanlıurfa'mızın turizm potansiyeli açısından en önemli tarihi ve kül- türel zenginliği olan Dergah-Balıklıgöl Platosu, tarihi çarşılar ve hanlar bölgesi, her yıl binlerce yerli ve yabancı turistin ziyaret ettiği nadide mekânlarımızdandır. Bu mekânları görmek, buraların tarihi ve kültürel dokusunu yakından tanımak, şehrin huzur veren manevi havasını solumak için ilçemiz Eyyübiye'ye gelen misafirlerin memnun şekilde ayrılmaları ve ilk fırsatta yeniden burayı ziyaret etmelerini sağlamak amacıyla; kaldırım- yol işgallerinin önlenmesi ve yaya trafik akışının düzenli hale getirilmesine yönelik bazı tedbirler daha sıkı şekilde uygulanmaya başlamıştır.Tedbirler kapsamında: “4 Temmuz 2024 tarihi itibariyle; 08:00 - 19:00 saatleri arasında Dergah-Balıklıgöl Platosu, tarihi çarşılar ve hanlar bölgesine seyyar satıcılar, motosiklet ve benzeri araçların giriş-çıkışı yasaklanmıştır. Aynı bölgede faaliyet gösteren esnafımızın kaldırım ve yol işgaline de müsaade edilmeyecek, dükkan önü tezgah mesafesine uymaları sağlanacaktır. Yapılacak denetimlerde tespit edilecek işgal ve kusurların önlenmesine yönelik, 5326 sayılı Kabahatler Kanunu'nun 32'nci maddesi gereğince yasal işlem başlatılacaktır. Kadim şehrimiz Şanlıurfa'ya, sabır timsali Hz. Eyyüp Peygamber'in hatırasına ve Hz. İbrahim'den devraldığımız misafirperverliğimize yaraşır bir Eyyübiye için uygulanan tedbirleri anlayışla karşılamanızı dili- yor, saygı ve hürmetlerimi sunuyorum.”
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, sosyal medya hesabı üzerinden düzenlemelere ilişkin yaptığı açıklamada; daha nezih, daha düzenli bir çarşı bölgesi için, esnafın, vatandaşların, kente gelen misafirler için ne gerekiyorsa yapacaklarını belirterek yeni yasakları duyurdu.Balıklıgöl'e 4 Temmuz itibariyle giriş ve çıkışları yasaklanacak!
Mehmet Kuş, açılamasının tamamında şu ifadeleri kullandı:“Değerli esnafımız, muhterem hemşehrilerim. Şanlıurfa'mızın turizm potansiyeli açısından en önemli tarihi ve kül- türel zenginliği olan Dergah-Balıklıgöl Platosu, tarihi çarşılar ve hanlar bölgesi, her yıl binlerce yerli ve yabancı turistin ziyaret ettiği nadide mekânlarımızdandır. Bu mekânları görmek, buraların tarihi ve kültürel dokusunu yakından tanımak, şehrin huzur veren manevi havasını solumak için ilçemiz Eyyübiye'ye gelen misafirlerin memnun şekilde ayrılmaları ve ilk fırsatta yeniden burayı ziyaret etmelerini sağlamak amacıyla; kaldırım- yol işgallerinin önlenmesi ve yaya trafik akışının düzenli hale getirilmesine yönelik bazı tedbirler daha sıkı şekilde uygulanmaya başlamıştır.Tedbirler kapsamında: “4 Temmuz 2024 tarihi itibariyle; 08:00 - 19:00 saatleri arasında Dergah-Balıklıgöl Platosu, tarihi çarşılar ve hanlar bölgesine seyyar satıcılar, motosiklet ve benzeri araçların giriş-çıkışı yasaklanmıştır. Aynı bölgede faaliyet gösteren esnafımızın kaldırım ve yol işgaline de müsaade edilmeyecek, dükkan önü tezgah mesafesine uymaları sağlanacaktır. Yapılacak denetimlerde tespit edilecek işgal ve kusurların önlenmesine yönelik, 5326 sayılı Kabahatler Kanunu'nun 32'nci maddesi gereğince yasal işlem başlatılacaktır. Kadim şehrimiz Şanlıurfa'ya, sabır timsali Hz. Eyyüp Peygamber'in hatırasına ve Hz. İbrahim'den devraldığımız misafirperverliğimize yaraşır bir Eyyübiye için uygulanan tedbirleri anlayışla karşılamanızı dili- yor, saygı ve hürmetlerimi sunuyorum.”

















gözünüzü seyar saticilarami diktiniz adamlar akşama kadar nasıl bir yömye ewime goturebilirim derdinde sizin yaptiginiz hoş bişey deil önce hastanelere bakın heryer pislik içinde
Beykapsina baksın önce
Akçakale yolu üzeri eski itfaiyenin orasıda hortumlardan geçilmiyor hadi erkeler idare ederde bayanlar ne yapsın koskoca dükkanları Çar ama kaldırımı kapatıyorlar
Çok doğru karar, kesinlikle tölerans taninmamalı.
Hiç gerek yok mehmet kus önce o sekuzyuz hastaneye bi çeki düzen versin o hastane bok götürüyor
Geç kalınmış bir karar