Vali Şıldak'tan Viranşehir'de Yoğun Program
ŞANLIURFA (Kulis.TV) – 05.12.2025 Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Viranşehir ilçesinde gerçekleştirdiği yoğun program kapsamında eğitimden sağlığa, altyapıdan güvenliğe kadar birçok alanda incelemelerde bulundu.
Vali Şıldak, programına Viranşehir Mustafa Kemal İlkokulu’nu ziyaret ederek başladı. Öğrenciler ve öğretmenlerle bir araya gelen Şıldak, ardından yapımı süren 200 yatak kapasiteli Kadın Doğum Hastanesi inşaatında incelemelerde bulunarak İl Sağlık Müdürü Erhan Berk’ten bilgi aldı.
Yenişehir Mahallesi’ndeki TOKİ deprem konutları, sosyal konutlar ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü hizmet binası inşaat alanlarını da gezen Vali Şıldak, çalışmaları yerinde değerlendirdi. Kaymakamlık tarafından kurulan sera alanında incelemelerde bulunan Şıldak, ayrıca yapımı devam eden Nurettin-Özlem Nebati Yatılı Kız Hafızlık Kur’an Kursu inşaatını ziyaret etti.
Millet Bahçesi’ndeki çalışmalar ve esnaf ziyareti sonrası, Bağımlılıkla Mücadele Projesi kapsamında mahalle buluşmalarının Viranşehir ayağı Mustafa Kemal İlkokulu bahçesinde düzenlendi. Vatandaşlarla bir araya gelen Vali Şıldak, ailelerin özellikle çocuklarının çevresini yakından takip etmesi gerektiğini vurgulayarak, “Uyuşturucu ve bağımlılıkla mücadele bir vatan görevidir” dedi.
Kaymakamlıkta yapılan ilçe değerlendirme toplantısında kurum yöneticileriyle görüşen Şıldak, Viranşehir’in Şanlıurfa’nın en büyük ve gelişen ilçelerinden biri olduğunu belirterek, çalışmaların vatandaş memnuniyeti gözetilerek yürütülmesini istedi.
Programını Kaymakam Kemal Ülkü ve güvenlik birimleriyle gerçekleştirilen asayiş toplantısı ile sürdüren Vali Şıldak, gün sonunda İlçe Jandarma Komutanlığı ve İlçe Emniyet Müdürlüğünü ziyaret ederek güvenlik güçleriyle görüştü. Şıldak, fedakârca görev yapan personele başarılar diledi.