Vali Ayhan İçişleri Bakanı'yla görüştü! Ne konuşuldu?

Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'yı ziyaret etti.


Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan ile İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya bir araya geldi.

Konuya ilişkin açıklama yapan Vali Ayhan, Yerlikaya’yı ziyaret ettiğini belirterek, görevinde başarılar dilediğini ifade etti.

Vali Ayhan’ın konuya ilişkin açıklaması şu şekilde:

“İçişleri Bakanımız Sn. AliYerlikaya’yı makamında ziyaret ederek talimatlarını aldık.

Ülkemize ve aziz milletimize hayırlı hizmetlerde bulunacağı yeni vazifesinde başarılar diliyor, nazik kabulleri için şükranlarımı sunuyorum.”