Şanlıurfalılar dikkat! Bunaltıcı sıcaklar geliyor!

Şanlıurfa Valiliği, sıcaklığın mevsim normallerinin üzerinde seyredeceğini, bu nedenle vatandaşların tedbirli olması konusunda uyarıda bulundu.

Şanlıurfa Valiliği, yarından itibaren etkisini yaklaşık bir hafta sürdürmesi beklenen aşırı sıcak hava dalgasıyla ilgili uyarıda bulundu.

Hava sıcaklığının 6 ila 10 derece üzerinde seyretmesinin beklendiği kentle ilgili uyarıda bulunan Şanlıurfa Valiliği, vatandaşları daha dikkatli olunmasını istedi.

Valilikten yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

“Mevsim normallerinin 6/10 derece üzerinde seyreden sıcaklıklar, 20.08. 2023’e kadar etkili olacaktır. Kronik rahatsızlığı olanlar, yaşlılarımız ve çocuklarımız başta olmak üzere vatandaşlarımızın 11.00-16.00 saatleri arasında dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir.”