Şanlıurfa'ya 67 yeni hekim kadrosu tahsis edildi

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Abdurrahim Dusak, Sağlık Bakanlığı ile yapılan görüşmeler sonucunda Şanlıurfa'ya 67 yeni hekim kadrosu tahsis edildiğini açıkladı.

Dusak, kentin sağlık alanındaki ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik girişimlerin olumlu sonuç verdiğini belirterek, yeni atamaların sağlık hizmetlerine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.

Milletvekili Dusak, Sağlık Bakanlığı nezdinde yürüttükleri temaslarda Şanlıurfa'nın ihtiyaç duyduğu branşlara ilişkin talepleri ilettiklerini belirtti. Yapılan değerlendirmeler sonucunda, 64 uzman hekim ve 3 tabip olmak üzere toplam 67 hekim kadrosunun Şanlıurfa'ya ayrıldığını kaydetti.

Ülke genelinde bu dönem mezun olan hekim sayısının sınırlı olması nedeniyle atamaların da kısıtlı gerçekleştirildiğine dikkat çeken Dusak, buna rağmen Şanlıurfa'nın önemli bir kadro tahsisi aldığını vurguladı.

DAHA FAZLA HEKİM İÇİN ÇALIŞMALAR SÜRECEK

Önümüzdeki atama dönemlerinde kente daha fazla hekim kazandırılması için girişimlerini sürdüreceklerini belirten Dusak, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Kıymetli Şanlıurfalı Hemşehrilerim,

Sağlık Bakanlığımız nezdinde gerçekleştirdiğimiz görüşmelerde ilimizin ihtiyaç duyduğu branşlara ilişkin taleplerimizi iletmiştik.

Yapılan değerlendirmeler sonucunda, talep ettiğimiz branşların önemli bir kısmında 64 uzman hekim ve 3 tabip olmak üzere toplam 67 hekim kadrosu Şanlıurfa’mıza tahsis edilmiştir.

Bu dönem, mezun olan hekim sayısının sınırlı olması nedeniyle atamalar da ülke genelinde kısıtlı tutulmuştur. Buna rağmen ilimizin ihtiyaçlarının karşılanması adına önemli bir kadro tahsisi sağlanmıştır.

İnşallah önümüzdeki atama dönemlerinde Şanlıurfa’mıza çok daha fazla hekim kadrosu kazandırmak için çalışmalarımızı aynı kararlılıkla sürdüreceğiz.

Başta Sağlık Bakanımız Prof. Dr. Kemal Memişoğlu olmak üzere, Sağlık Bakanlığımızın tüm yönetici ve ekiplerine destekleri dolayısıyla teşekkür ediyor; tahsis edilen kadroların şehrimize, hemşehrilerimize ve sağlık camiamıza hayırlı olmasını diliyorum."