AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Abdurrahim Dusak, Şanlıurfa’da sağlık alanında yapılan yatırımları gündeme getirdi. 4 ilçede görüntüleme altyapısının güçlendirildiğini vurgulayan Milletvekili Dusak, Şanlıurfa Şehir Hastanesi için de 3 adet 128 kesit ve 1 adet 512 kesit olmak üzere toplam 4 yeni nesil Bilgisayarlı Tomografi (BT) cihazının onayının alındığını dile getirdi.
‘HER ŞEY ŞANLIURFA İÇİN’
Sosyal medya hesabından bir açıklama yapan Dusak, “Şanlıurfa için çalışıyor, sağlıkta yatırımları büyütüyoruz. Sağlık Bakanlığımız nezdinde yürüttüğümüz yoğun girişimler ve yakın takiplerimiz neticesinde, nüfus yoğunluğu ve hizmet kapasitesi dikkate alınarak 128 kesit yeni nesil Bilgisayarlı Tomografi (BT) cihazlarını Siverek ve Viranşehir Devlet Hastanelerimize kazandırdık. Bu planlama sayesinde, Siverek ve Viranşehir Devlet Hastanelerimizde hizmet veren mevcut tomografi cihazları da Bozova ve Hilvan Devlet Hastanelerimize tahsis edildi. Böylece hiçbir ilçemizin sağlık hizmeti aksamadan, mevcut imkânlar en verimli şekilde değerlendirilerek dört ilçemizin de görüntüleme altyapısı önemli ölçüde güçlendirilmiş oldu. Bununla birlikte, yapımı devam eden Şanlıurfa Şehir Hastanemiz için de 3 adet 128 kesit ve 1 adet 512 kesit olmak üzere toplam 4 yeni nesil Bilgisayarlı Tomografi (BT) cihazının onayını aldık. İnşallah ihale sürecinin tamamlanmasının ardından bu cihazlar da vatandaşlarımızın hizmetine sunulacak ve ilimiz sağlık alanında çok daha güçlü bir altyapıya kavuşacaktır. Süreci sahada yakından takip ederek ihtiyaç ve talepleri bizlere düzenli olarak ileten İlçe Başkanımız Sayın Cengiz Özeyranoğlu’na da gayretleri ve katkıları dolayısıyla teşekkür ediyorum. Şanlıurfa'mızın merkezinden en uzak ilçesine kadar her vatandaşımızın modern, hızlı ve kaliteli sağlık hizmetine erişebilmesi için çalışmaya, ilimize yeni sağlık yatırımları kazandırmaya devam edeceğiz. Her şey Şanlıurfa'mız için” ifadelerini kullandı.