Şanlıurfa Valiliği'nden intihar süsü verilen cinayetle ilgili açıklama!

Şanlıurfa Valiliği, Eyyübiye ilçesinde intihar ettiği öne sürülen kadın cinayetiyle yazılı bir açıklama yaptı.

Şanlıurfa Valiliği, Eyyübiye ilçesine bağlı Şıh Mahsut Mahallesi’nde yaşanan olayla ilgili yazılı bir açıklama yaptı. İntihar ettiği öne sürülen olayın kadının kocası tarafından cinayet sonucu öldürüldüğü ortaya çıktı. Valilikten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğümüz Asayiş Şube Müdürlüğünce; 22.06.2026 günü saat 12:45 sıralarında Eyyübiye İlçesi Şıh Maksut Mahallesi 3161 Sokak sayılı adreste intihar olayı olduğu bilgisi alınmıştır.

E.K. (38) isimli kadının eks olduğu 112 unsurlarınca yapılan kontroller sonrasında anlaşılmıştır.

Konuyla ilgili Cinayet Büro Amirliği görevlilerince yapılan kamera, saha ve teknik çalışmalar sonucunda; olayın intihar görüntüsü vermek suretiyle kasten öldürme olayı olduğu anlaşılmıştır. Şüpheli M.K (33) isimli şahıs yakalanarak gözaltına alınmış, 23.06.2026 tarihinde çıkarıldığı mahkemece tutuklanmıştır.

         Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğü olarak halkımızın huzur ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik çalışmalarımız kararlılıkla devam etmektedir.

Kamuoyuna saygı ile duyurulur.”