Şanlıurfa'da Yeni Çevre Müdürü
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü görevine atanan İsa Gülgür'ü ziyaret etti. Başkan Çiftçi, Gülgür'e yeni görevinde başarılar diledi.
Şanlıurfa'da Yeni Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Ataması Sonrası Ziyaretler Devam Ediyor
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, kentin çevre ve şehircilik alanında kritik bir pozisyonuna yeni atanan ismi makamında ziyaret etti.
Belediye Başkanı Çiftçi, Şanlıurfa Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü olarak görevine başlayan İsa Gülgür'e hayırlı olsun dileklerini iletti.
karakoprubel tarafından yapılan paylaşımda, ziyaretin nezaket amaçlı olduğu ve Başkan Çiftçi’nin, İl Müdürü Gülgür’e yeni görevinde başarılar dilediği belirtildi. Ziyaret sırasında karşılıklı görüş alışverişinde bulunulduğu ifade edilirken, misafirperverlikleri için teşekkür edildi.
Kaynak: Haber Merkezi