Rektör duyurdu: Harran Üniversitesi'nde 2 bölüm daha açılıyor!
Harran Üniversitesi Rektörü Mehmet Tahir Güllüoğlu, yaptığı açıklamayla 2 bölümün açıldığını ve bu yıl ilk kez öğrenci alacağını belirtti.
Harran Üniversitesi Rektörü Mehmet Tahir Güllüoğlu, sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı.
Rektör Güllüoğlu, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) ile yapılan görüşmeler neticesinde, 2 bölümün daha açıldığını duyurdu.
Buna göre; Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu’nda Turizm İşletmeciliği bölümü ile Ceylanpınar Meslek Yüksekokulu’nda (MYO) Tohumculuk Teknolojisi bölümü açıldı.
Açılan bölümler, bu yıl ilk kez öğrenci alacak.
Rektör Güllüoğlu’nun konuya ilişkin yaptığı açıklamanın tamamı şu şekilde:
“Şehrime verdiğim en güzel haberlerden-14:
YÖK ile yaptığımız yoğun görüşmeler neticesinde;
Turizm ve Otel İşletmeciliği YO
Turizm İşletmeciliği
Ceylanpınar MYO
Tohumculuk Teknolojisi Bölümlerimiz açıldı ve bu yıl ilk kez öğrenci alacak.
Hayırlı ve uğurlu olsun.”