Cevahir Asuman Yazmacı'dan Emniyet Mensuplarına Teşekkür

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Polis Haftası ve Türk Polis Teşkilatı'nın 181. kuruluş yıl dönümü vesilesiyle bir mesaj yayımlayarak, emniyet mensuplarının fedakârca görevlerini yerine getirdiğini vurguladı ve şehitleri rahmetle, gazileri şükranla andı.

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Polis Haftası dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak, ülkenin dört bir yanında görev yapan emniyet mensuplarına teşekkürlerini iletti. Yazmacı, Türk Polis Teşkilatı'nın 181. kuruluş yıl dönümünü kutladı.

Yazmacı, mesajında, milletin huzuru ve güvenliği için fedakârca çalışan tüm polislerin Polis Haftası'nı kutladığını belirtti. Görevleri başında şehit düşen polisleri rahmetle, gazileri ise şükranla andığını ifade eden Yazmacı, aziz millet için canı pahasına görev yapan tüm emniyet mensuplarına başarılar diledi.



Kaynak: Haber Merkezi