Milletvekili Yazmacı duyurdu! Viranşehir–Kızıltepe yolunda yenileme çalışmaları başladı
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Viranşehir–Kızıltepe Yolu'nda yapım ve yenileme çalışmalarının başladığını duyurarak, projenin ulaşım güvenliği ve bölgesel kalkınmaya önemli katkılar sağlayacağını belirtti. AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Viranşehir–Kızıltepe Yolu'nda yapım ve yenileme çalışmalarının başladığını duyurarak, projenin ulaşım güvenliği ve bölgesel kalkınmaya önemli katkılar sağlayacağını belirtti.
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Şanlıurfa'nın ulaşım altyapısını güçlendirecek önemli projelerden biri olan Viranşehir–Kızıltepe Yolu'nda yapım ve yenileme çalışmalarının başladığını açıkladı.
Yazmacı, yoğun ağır taşıt trafiği ve son dönemde etkili olan yağışlar nedeniyle yıpranan yol kesimlerinin yenilenmesi amacıyla ekiplerin sahada çalışmalara başladığını belirtti.
Ulaşım yatırımlarının Şanlıurfa'nın gelişimi açısından büyük önem taşıdığını vurgulayan Yazmacı, gerçekleştirilen projelerin ulaşım güvenliğinin artırılmasına, ticaretin güçlenmesine, trafik yükünün azaltılmasına ve bölgenin ekonomik kalkınmasına önemli katkılar sunacağını ifade etti.
Çalışmaların hayata geçirilmesinde emeği geçen kurumlara teşekkür eden Yazmacı, "Başta Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu olmak üzere, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımıza, Karayolları Genel Müdürlüğümüze, Bölge Müdürlüğümüze ve emeği geçen tüm kurumlarımıza hemşehrilerim adına teşekkür ediyorum" dedi.
Yazmacı, açıklamasının sonunda yol yenileme çalışmalarının Şanlıurfa'ya, Viranşehir'e ve bölge halkına hayırlı olması temennisinde bulundu.