Birecik Belediyesi: Fırtına Sonrası Ağaç Kesimi ve Dal Toplama Çalışmaları Devam Ediyor
Birecik Belediyesi, şiddetli fırtınanın ardından oluşan hasarı gidermek için Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin gece gündüz çalıştığını bildirdi. Çalışmalar kapsamında devrilme riski taşıyan ağaçlar kesiliyor ve kırılan dallar toplanıyor.
Birecik Belediyesi, yaşanan fırtınanın ardından oluşan olumsuzlukları gidermek amacıyla Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin gece gündüz sahada çalıştığını duyurdu. Ekipler, devrilme riski taşıyan ağaçların kesimi ve kırılan dalların toplanması gibi titiz çalışmaları sürdürüyor.
Kaynak: Haber Merkezi