Bem-Bir-Sen Şanlıurfa Şube'si yeni başkanı belli oldu!
Şanlıurfa'da, yapılan Bem-Bir-Sen Şanlıurfa Şube Başkanlığı seçimini Mehmet Bayık kazandı.
Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası (BEM-BİR-SEN) Şanlıurfa Şubesi seçime gitti.
Memur-Sen Konfederasyonuna bağlı olan Bem-Bir sendikası 5. Olağan seçimleri bugün yapıldı. 13 ilçeden katılan 158 delege, yeni başkanı belirlemek için oy kullandı.
Yapılan seçimde mevcut başkan Metin Aloğlu ve başkan adayı Mehmet Bayık yarıştı.
Şanlıurfa'da, yapılan Bem-Bir-Sen seçimlerini 2 oy farkla Mehmet Bayık kazandı.
Bem-Bir-Sen-Sendikası Şanlıurfa Şube Başkan Mehmet Bayık oldu.
Bayık 79 Aloğlu ise 77 oy aldı.