Yolu trafiğe kapattı: Urfa'da bıçaklı şahıs korkuya neden oldu!

Siverek'te bıçaklı bir şahıs, aracını yol ortasında durdurarak yolu trafiğe kapattı. Şahıs, iddiaya göre elindeki bıçakla kendine zarar verdi.

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bıçaklı bir şahıs aracını yolun ortasında durdurdu.

Siverek-Diyarbakır yolunu trafiğe kapatan şahıs, iddiaya göre elindeki bıçakla kendine zarar verdi.

Çevredekilerin ihbarı üzerine jandarma ekipleri olay yerine sevk edildi.

Jandarma ekiplerinin müdahalesiyle bıçaklı şahıs gözaltına alındı.

Bir süre aksayan trafik ise, çekici yardımıyla aracın yoldan kaldırılmasıyla normale döndü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.