Yaralı ve bitkin halde bulundu!
Şanlıurfa'da güçten düşmüş ve yaralı halde doğada bulunan leylek, Şanlıurfa DKMP ekiplerine teslim edildi.
Doğada yaralı halde bulunan Leylek Şube Müdürlüğümüze bağlı Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavi altına alındı.
Şanlıurfa’da güçten düşmüş ve yaralı halde leylek bulundu.
Şanlıurfa Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) ekipleri tarafından teslim alınan leylek, tedavi edilmek üzere Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi’ne götürüldü.
Şanlıurfa DKMP’den konuyla ilgili yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:
"Doğada yaralı halde bulunan Leylek Şube Müdürlüğümüze bağlı Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavi altına alındı."