Kaymakam Ülkü ve Milletvekili Yazmacı OSB İftarında Buluştu
Viranşehir Organize Sanayi Bölgesi'nde düzenlenen geleneksel iftar programına Kaymakam Kemal Ülkü ve Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı katıldı. Programda sanayicilerle bir araya gelinerek bölgenin üretim gücü ve gelecek hedefleri üzerine değerlendirmeler yapıldı.
Viranşehir Organize Sanayi Bölgesi (OSB), Polis Evinde geleneksel iftar programına ev sahipliği yaptı. Kaymakam Kemal Ülkü ve Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı'nın katılımıyla gerçekleşen programda, sanayiciler ve iş insanları bir araya geldi.
Programda, bölgenin üretim gücü ve geleceğe yönelik hedefleri üzerine değerlendirmeler yapıldı. Ramazan ayının paylaşma ve kardeşlik ikliminde gerçekleşen buluşmada, birlik, beraberlik ve dayanışma ruhu öne çıktı.
OSB İftarında Emeği Geçenlere Teşekkür
Viranşehir Organize Sanayi Bölgesi'nin geleneksel iftar organizasyonunda emeği geçen tüm katılımcılara teşekkür edildi. Etkinliğin hayırlara vesile olması temennisinde bulunuldu.
Kaynak: Haber Merkezi