Kaymakam Ülkü'den Mübarek Berat Kandili Mesajı
Viranşehir Kaymakamı Kemal Ülkü, Berat Kandili vesilesiyle yayımladığı mesajda, bu mübarek gecenin birlik ve beraberliği güçlendirme fırsatı sunduğunu belirterek, tüm İslam aleminin kandilini kutladı.
Viranşehir Kaymakamı Kemal Ülkü, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Kaymakam Ülkü, mesajında rahmet, mağfiret ve bereketin simgesi olan bu mübarek gecenin, gönülleri arındırmak, kırgınlıkları geride bırakmak ve birlik beraberliği güçlendirmek için önemli bir fırsat olduğunu belirtti.
Yardımlaşma, paylaşma ve kardeşlik duygularının pekiştirilerek barış ve huzurun tüm dünyada hâkim olması temennisinde bulunan Ülkü, Viranşehirli hemşehrileri başta olmak üzere tüm milletin ve İslam aleminin Berat Kandili'ni tebrik etti. Bu mübarek gecenin sağlık, huzur ve esenliğe vesile olmasını diledi.
Kaynak: Haber Merkezi