Kaymakam Ülkü, Soyoba Mahallesi'ndeki Su Baskınına İlişkin Bilgi Aldı
Viranşehir Kaymakamlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Kaymakam Kemal Ülkü, aşırı yağışlar sonucu su baskını yaşanan Soyoba Mahallesi'nde incelemelerde bulundu. Ekiplerin çalışmaları hakkında bilgi alan Ülkü, DSİ ile görüşerek kalıcı çözümler için planlama yapılacağını belirtti.
Viranşehir Kaymakamı Kemal Ülkü, ilçede etkili olan aşırı yağışlar nedeniyle su baskını yaşanan Soyoba Mahallesi yolunda incelemelerde bulundu. Kaymakam Ülkü, bölgedeki çalışmalar hakkında Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinden bilgi alırken, vatandaşların mağduriyet yaşamaması için gerekli müdahalelerin hızla sürdürüldüğünü belirtti.
Kalıcı Çözümler İçin Planlama Yapılacak
Kaymakam Ülkü, Devlet Su İşleri (DSİ) Bölge Müdürlüğü ile de görüşerek, bölgede yaşanan su baskınlarının önüne geçilmesi amacıyla kalıcı çözümler için gerekli planlamaların yapılacağını ifade etti. Bölgede ilgili kurumların koordinasyonunda çalışmaların devam ettiği bildirildi.
Kaynak: Haber Merkezi