Memurların Sosyal Denge Sözleşmesi Viranşehir Belediyesi'nde İmzalandı
Viranşehir Belediyesi'nde görevli memurların ekonomik haklarını iyileştirmek amacıyla Belediye Eş Başkanı Serhat Dicle İnan ile Tüm Bel-Sen Şube Başkanı Sıvar Uzun ve İş Yeri Temsilcisi Ayhan Sürücü arasında Sosyal Denge Sözleşmesi imzalandı.
Viranşehir Belediyesi bünyesinde görev yapan memurların ekonomik haklarını iyileştirmek ve yaşam standartlarını yükseltmek amacıyla yürütülen görüşmeler sonucunda Sosyal Denge Sözleşmesi (SDS) imzalandı. Belediye Eş Başkanı Serhat Dicle İnan, Tüm Bel-Sen Şube Başkanı Sıvar Uzun ve İş Yeri Temsilcisi Ayhan Sürücü'nün katılımıyla gerçekleşen imza töreniyle sözleşme resmiyete kavuştu.
Sözleşmenin Detayları ve Amaçları
Belediye Eş Başkanı Serhat Dicle İnan, imza töreninde yaptığı konuşmada, personelin emeğinin karşılığını almasının hizmet kalitesine de olumlu yansıyacağını belirtti. İnan, "Çalışanlarımızın haklarını korumak ve refah düzeylerini artırmak bizim önceliğimizdir. Bu sözleşmenin tüm memur arkadaşlarımıza ve ailelerine hayırlı olmasını diliyorum," ifadelerini kullandı. Bu sözleşme ile memurların ekonomik haklarının iyileştirilmesi ve yaşam standartlarının yükseltilmesi hedefleniyor.
Tüm Bel-Sen heyeti ise, belediye yönetimine çalışan dostu yaklaşımından dolayı teşekkür ederek, atılan imzaların çalışma barışına katkı sağlayacağını vurguladı.
Kaynak: Haber Merkezi