Vatandaş 20 gündür elektriğe hasret!
Şanlıurfa'da bir mahallede yaklaşık 20 gündür elektrikler kesik. Mahallede yaşayan vatandaşlar ise duruma tepki gösterdi.
Şanlıurfa’da her geçen gün elektrik kesintileri artmaya devam ediyor.
Şanlıurfa’nın Haliliye ilçesine bağlı Devteyşti Mahallesi’nde yaklaşık 20 gündür elektrikler kesik.
Akşam saatlerinde kesilen ve gece geç saatlere kadar gelmeyen elektrik, vatandaşları soğuk kış günlerinde mağdur etmeye devam ediyor.
Elektrik kesintisi sonucunda mahalle karanlığa bürünürken, vatandaşlar firmanın konuyla ilgili bilgi vermediğini kaydetti.