Vali Işıldak, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Müdürleriyle Değerlendirme Toplantısı Yaptı

Şanlıurfa Valisi Hasan Işıldak, ilçe kaymakamları ve Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları müdürleriyle bir araya gelerek vakıf çalışmalarını değerlendirdi. Vali Işıldak, toplantıda yaptığı konuşmada, vakıfların hizmet standartlarını, verimliliğini ve hızını artırmayı hedeflediklerini belirtti.

Şanlıurfa Valisi Hasan Işıldak, ilçe kaymakamları ve Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları (SYDV) müdürlerinin katılımıyla bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda, vakıf çalışmalarının değerlendirildiği ve hizmet standartlarının iyileştirilmesine yönelik hedefler belirlendi.

Vali Işıldak, toplantıda yaptığı açıklamalarda, vatandaşların her zaman yanında olan, devletin güven veren yüzü konumundaki SYDV'lerin hizmet standartlarını, verimliliğini ve hızını artırmayı amaçladıklarını belirtti. Bu kapsamda, vakıf müdürlerinden de çalışmalarına hız ve etkinlik katmaları yönünde beklentilerini dile getirdi.

Vakıf Çalışmalarının Değerlendirilmesi

Toplantıda, mevcut SYDV çalışmaları ele alındı. Vatandaşlara sunulan sosyal yardımların etkinliğinin artırılması, hizmet süreçlerinin daha hızlı ve erişilebilir hale getirilmesi konuları üzerinde duruldu. Vali Işıldak, SYDV'lerin devletin sıcak ve samimi yüzünü temsil ettiğini vurgulayarak, bu kurumların vatandaş memnuniyetini en üst düzeyde tutması gerektiğini ifade etti.



Kaynak: Haber Merkezi