Şanlıurfa Valisi Işıldak, Tıp Bayramı Vesilesiyle Hastanede Personeli Kutladı

Şanlıurfa Valisi Hasan Işıldak, 14 Mart Tıp Bayramı kapsamında Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ni ziyaret ederek sağlık çalışanlarının bayramını kutladı.

Şanlıurfa Valisi Hasan Işıldak, dün gece Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesini ziyaret ederek sağlık personeliyle bir araya geldi. Vali Işıldak, ziyareti sırasında 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla fedakar sağlık çalışanlarının bayramını kutladı.

Başta doktorlar olmak üzere tüm sağlık çalışanlarının Tıp Bayramı'nı bir kez daha tebrik eden Vali Işıldak, gösterdikleri özveri ve gayret için teşekkürlerini iletti.



Kaynak: Haber Merkezi