Halfeti'de Ramazan Buluşması: Vali Işıldak Sofradaydı
Şanlıurfa Valisi Hasan Işıldak, Halfeti'de düzenlenen 'Ramazan Buluşması' programında vatandaşlarla iftar yaptı. Programda şehit aileleri, gaziler ve çeşitli kurum temsilcileri de yer aldı.
Şanlıurfa Valisi Hasan Işıldak, bu akşam Halfeti ilçesinde vatandaşlarla aynı sofrada buluşarak oruçlarını açtı. Valilik tarafından organize edilen "Ramazan Buluşması" programı kapsamında şehit aileleri, gaziler, kamu kurum yöneticileri, muhtarlar, siyasi parti ve meslek odası temsilcileriyle bir araya gelindi.
Işıldak, Halfeti'deki buluşmaya katılarak birlik ve beraberliğe destek veren tüm vatandaşlara teşekkürlerini iletti. Paylaşarak kardeşliğin güçlendirildiğini vurgulayan Vali Işıldak, aynı sofrada buluşmanın önemine dikkat çekti.
Kaynak: Haber Merkezi