Şanlıurfa'da İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy Anıldı
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Kazancı Bedih Güzel Sanatlar Lisesi'nin düzenlediği 12 Mart İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Programı'na katılarak milli mücadelenin kahramanlarını andı.
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Kazancı Bedih Güzel Sanatlar Lisesi tarafından düzenlenen "Korkma Gençliğin Ruhu Burada" temalı 12 Mart İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Programı'na katıldı.
Vali Şıldak, programda yaptığı konuşmada, İstiklal Mücadelesi'nin tüm kahramanlarını rahmet ve saygıyla anarak, Mehmet Akif Ersoy'un sadece İstiklal Marşı'nın şairi değil, aynı zamanda milli mücadelenin fikir ve uygulama aşamalarında da büyük emeği geçmiş bir kahraman olduğunu vurguladı.
Anma Programı Detayları
Kazancı Bedih Güzel Sanatlar Lisesi'nin ev sahipliği yaptığı anma programı, gençlerin vatan sevgisi ve milli değerlere bağlılıklarını pekiştirmeyi amaçladı. Programda, İstiklal Marşı'nın kabul sürecine ve Mehmet Akif Ersoy'un hayatına dair sunumlar yapıldı.
Kaynak: Haber Merkezi