Vali Ayhan Katar'da! Ne için gitti?
Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, bir dizi temaslarda bulunmak üzere Katar'a gitti. Vali Ayhan, burada Katar Büyükelçiliği'ni ziyaret etti.
Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, bir dizi temaslarda bulunmak için Katar’a giderken, burada ilk ziyareti Katar Büyükelçiliği’nde gerçekleşti.
Vali Ayhan, burada Katar Büyükelçisi Mustafa Göksu’yu ziyaret etti.
Şanlıurfa Valiliği’nden yapılan açıklamada ise Vali Ayhan tarafından yapılan ziyaretin, Şanlıurfa’nın ve kentte yapılacak olan projelerin uluslar arası alanda bilinirliğinin artırılması amacıyla yapıldığı kaydedildi.
Şanlıurfa Valiliği’nden konuyla ilgili yapılan açıklamanın tamamı şu şekilde:
“Şanlıurfa’mızın ve projelerimizin uluslararası alanda bilinirliğini artırmak için bir dizi temaslarda bulunmak üzere Katar’a giden Valimiz Salih Ayhan’ın ilk ziyareti Katar Büyükelçiliğine oldu.
Vali Ayhan, Katar Büyükelçisi Sn. M. Mustafa Göksu’yu makamında ziyaret etti.”