Vali Ayhan Bakan Soylu ile bir araya geldi!

Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile bir araya geldi. Vali Ayhan, Kentteki çalışmalar hakkında Bakan Soylu'ya bilgi verdi. Soylu, uyuşturucu ile mücadele noktasında Vali Ayhan'ı tebrik ederek kararlılıkla devam edilmesi talimatını verdi.

Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan ile beraberinde İl  Emniyet Müdürü Mehmet Murat Ulucan, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu makamında ziyaret etti.

Ziyaret sırasında Vali Ayhan, Bakan Soylu'ya Şanlıurfa’daki çalışmalar hakkında ve  uyuşturucuyla mücadele noktasındaki çalışmaları aktardı. 

Bakan Soylu, uyuşturucu ile mücadele noktasında Vali Ayhan'ı tebrik ederek kararlılıkla devam edilmesi talimatını verdi.

Vali Ayhan ziyaretle ilgili sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

"Bakanımız Sn. Süleyman Soylu’yu ziyaret edip ilimizdeki çalışmaları kendisine arz ettim. Uyuşturucuyla mücadelemizi tebrik ederek, kararlılıkla devam etmemiz talimatını verdi. Nazik kabulleri ve projelerimize destekleri için Sn. Bakanımıza şükranlarımı sunuyorum."