Urfaspor'da yeni kayyım gelişmesi! Açıklama geldi!
Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor, kulübe kayyum atanması talebiyle açılan dava sürecine ilişkin yazılı bir açıklama yayımladı.
Kulüp yönetimi, 31 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen Olağanüstü Genel Kurulun iptali ve kayyım atanması taleplerinin mahkeme tarafından kabul edilmediğini belirterek, sürecin istinaf aşamasına taşındığını duyurdu.
TEDBİR TALEBİ VE İTİRAZ REDDEDİLDİ
Kulüpten yapılan açıklamada, delegelerin oylarıyla gerçekleştirilen Olağanüstü Genel Kurula yönelik açılan davada ihtiyati tedbir talebinin daha önce mahkeme tarafından reddedildiği hatırlatıldı. Ardından yapılan itirazın da duruşmalı olarak değerlendirildiği ve taleplerin hukuki dayanaktan yoksun bulunarak kabul görmediği ifade edildi.
"AMAÇ NEDİR?" SORUSU
Açıklamada, davanın istinaf aşamasına taşınmasına tepki gösterilerek, kulübün birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyduğu bir dönemde bu tür girişimlerin Şanlıurfaspor'a zarar verdiği savunuldu.
Kulüp tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"31 Mayıs 2026 tarihinde delegelerimizin hür iradesiyle gerçekleştirdiği Olağanüstü Genel Kurulun iptali ve kulübümüze kayyım atanması talepleriyle açılan davada, ihtiyati tedbir talebi Mahkeme tarafından reddedilmişti. Ardından yapılan itiraz da duruşmalı olarak değerlendirilmiş, hukuki dayanaktan yoksun bu talepler kabul görmemiştir.
Buna rağmen, bugün aynı sürecin bu kez istinaf aşamasına taşındığını öğrenmiş bulunuyoruz.
Şanlıurfaspor'un geleceğini, istikrarını ve mücadelesini hedef alan bu girişimler neye ve kime hizmet etmektedir? Kulübün birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğu bir dönemde, takımın enerjisini sahadan alıp mahkeme koridorlarına taşımaya çalışmanın amacı nedir?
Şanlıurfaspor'un başarısı için mücadele etmek yerine, kulübü sürekli yargı süreçleriyle meşgul etmeye çalışmak hiçbir şekilde iyi niyetle açıklanamaz. Bu şehrin ve bu camianın artık kaybedecek vakti yoktur.
Bilinmelidir ki,
Şanlıurfaspor hiçbir şahsın kişisel hesaplarının aracı değildir. Bu kulüp, binlerce taraftarın, milyonlarca Şanlıurfalının ortak değeridir.
Herkes bilmelidir ki; Şanlıurfaspor'un iradesi mahkeme salonlarında değil, delegelerinin sandıkta ortaya koyduğu iradede tecelli etmiştir. Bu iradeye saygı duymak herkesin görevidir.
Tüm enerjimizi sahaya, başarıya ve kulübümüzün geleceğine harcamaya devam edeceğiz. Şanlıurfaspor'u mahkeme koridorlarında yıpratmaya çalışanlar kaybedecek, kazanan yine Şanlıurfaspor olacaktır."
KULÜP YÖNETİMİNDEN BİRLİK MESAJI
Açıklamanın sonunda kulüp yönetimi, tüm enerjilerini sportif başarıya ve kulübün geleceğine yönlendireceklerini vurgulayarak, Şanlıurfaspor'un delegeler tarafından ortaya konulan iradesine saygı gösterilmesi gerektiğini ifade etti. Yönetim, kulübün yargı süreçleriyle değil, saha içindeki hedefleriyle gündeme gelmesi gerektiğinin altını çizdi.