Urfaspor'a kötü haber!
Son hafta maçında lige tutunmayı başaran Astor Enerji Şanlıurfaspor'a kötü bir haber geldi.
Trendyol 1. Ligde mücadele eden Astor Enerji Şanlıurfaspor, son hafta maçında kümede kalmayı başardı.
Evinde Manisa FK'yı 2-0 mağlup eden sarı yeşilli ekip, karşılaşmanın ardından Profesyonel Futbol Disiplin Kuruluna (PFDK) sevk edildi.
Ceylanlar, Manisa FK maçındaki saha olayları ve usulsüz seyirci alımı nedeniyle PFDK'ya sevk edildi.
Konuya ilişkin açıklamada, "ASTOR ENERJİ ŞANLIURFASPOR Kulübü’nün 11.05.2024 tarihinde oynanan ASTOR ENERJİ ŞANLIURFASPOR-MANİSA FUTBOL KULÜBÜ Trendyol 1. Lig müsabakasındaki 'saha olayları' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 52. maddesi uyarınca ve 'usulsüz seyirci alınması' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 49. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir" denildi.