Urfa Valiliği uyardı: Evlerin boşaltılması gerekiyor!

Şanlıurfa Valiliği, devam eden sağanak yağış nedeniyle dere ve kanal yataklarına yakın zemin ve bodrum kat evlerde ikamet eden vatandaşların evlerini boşaltması gerektiğini duyurdu.

Şanlıurfa'da dünden bu yana etkili olan sağanak yağışın ardından Valilik önemli bir uyarıda bulundu.

Şanlıurfa Valiliği, devam eden sağanak yağış nedeniyle dere ve kanal yataklarına yakın zemin ve bodrum kat evlerde ikamet eden vatandaşların evlerini boşaltması gerektiğini duyurdu.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Şiddetli sağanak yağış etkisini devam ettiriyor. 

Dere ve kanal taşmaları meydana gelebileceğinden, dere ve kanal yataklarına yakın zemin ve bodrum kat evlerde ikamet eden vatandaşlarımızın evlerini boşaltması gerekmektedir.

Değerli Şanlıurfalılar;

Resmî kanallar aracılığıyla yapılan uyarıları lütfen dikkate alınız.

Sel, su baskını ve ulaşımda aksama gibi olumsuzluklara karşı lütfen dikkatli ve tedbirli olunuz."

Öte yandan Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan da yaptığı açıklamada şunları söyledi:


"Şiddetli sağanak yağış etkisini devam ettiriyor. 

Dere ve kanal taşmaları meydana gelebileceğinden ( Karaköprü, Karakoyun ve Mance )dere ve kanal yataklarına yakın zemin ve bodrum kat evlerde ikamet eden vatandaşlarımızın evlerini boşaltması gerekmektedir."