Urfa'nın ilçesinde bir otomobilde çıktı! 3 şahıs gözaltına alındı!

Şanlıurfa'da emniyet ekipleri tarafından yapılan uygulama sırasında bir otomobilde uyuşturucu madde ele geçirildi. Araçta bulunan 3 şüpheli gözaltına aldı.

Siverek ilçesinde, İlçe Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Büro Amirliği ekiplerinin uyuşturucu madde kullanımı ve satışıyla mücadelesi devam ediyor.

İlçeye bağlı Selimpınar Mahallesinde ekipler tarafından uygulama noktasında şüphe üzerine bir otomobil durduruldu. Ekipler tarafımdan otomobilde yapılan arama sonucunda, 5 parça halinde 7 kilo 50 gram uyuşturucu medde ele geçirdi.

Ekipler tarafından otomobil sürücüsü H.K. ile Y.L. ve Y.K. isimli şahıslar yakalanarak gözaltına alındı.