Urfa'da tedavisi tamamlanıp doğaya bırakıldı!
Şanlıurfa'da duyarlı vatandaşlar tarafından doğada bitkin halde bulunan Leylek, DKMP bağlı Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavisi tamamlanarak doğaya bırakıldı.
Şanlıurfa'da duyarlı vatandaşlar tarafından doğada bitkin halde bulunan Leylek Doğa Koruma ve Milli Parklar(DKMP) Şanlıurfa Şubesi ekiplerine teslim edildi.
Ekipler tarafından teslim alınan leylek, Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavisi yapılarak, tekrar doğaya bırakıldı.
Konuya ilişkin DKMP tarafından yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:
"Duyarlı vatandaşlarımız tarafından doğada bitkin halde bulunan Leylek Doğa Koruma ve Milli Parklara bağlı Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezine teslim edildi. Gerekli bakımları yapıldıktan sonra doğaya bırakıldı."