Urfa'da öz abileri tarafından istismar edildi!

Urfa'nın bir köyünde yaşanan olay ile ilgili G.E. ilk defa 23 Derece'ye konuştu:

“8 yaşındaydım. O zaman köyde yaşıyorduk. Abim benden iki yaş büyüktü. Sarılıyordu. Tuhaf geliyordu ama ne olduğunu adlandıramıyorum. 

Biz büyüdükçe bu şey, sarılma olayı da öteye gitmeye başladı. Üzerimde sürtünmeye başladı. Bunun oyun olduğunu söylüyordu. Ama ben istemiyordum.Normal gelmiyordu.”

"Annem bana inanmadı"

G.E. yaşadıklarını annesine anlattığında, annesinin kendisine inanmadığını “Ağabeyin öyle şeyler yapmaz. Senin için kötü” dediğini ifade etti.

"Anal sekse zorlamış, yapmadığı zaman dövmüş"

Kendisinden 6 yaş küçük kız kardeşini, abisinden korumaya çalışan G.E. kız kardeşinin yaşadıklarını şöyle anlattı:

“14 yaşıma geldiğimde, kız kardeşim 8 yaşındaydı. Bir süredir sürekli intihar girişimleri oluyordu. Yedi yaşında kendini balkondan attı. Defalarca bileklerini kesmeye çalıştı.

Bir gece ağlayarak yanıma geldi. Beni çok sevdiğini söyledi. Üzülmememi istedi."

“Kirlendim, kirliyim”

"Abim onu anal sekse zorlamış. Kardeşime de bu oyun
diyormuş. Yapmadığı zaman kardeşimi dövüyormuş."
Kirlendim, kirliyim dedi, yine intihar etmeye kalkıştı.
Durdurabildim neyse ki." 

Abimiz için ağladık.

“Kısa bir zaman sonra abimiz ‘Çok pişmanım, kendimi çok suçlu hissediyorum. İkinizden de özür diliyorum’ dedi. O'nu affedemiyorduk.

Bir anda çıkararak ağlamaya başladı. 'Size yaptıklarımın aynısını ben de yaşadım' dedi.

Abimizin 6 yaşında tecavüze uğradığını o gün öğrendik.

Amcamızın oğlu bizde kalmaya gelirdi. Onlar Urfa merkezde yaşıyorlardı. Köyde de küçük bir evleri vardı. Abimi oyun oynama bahanesiyle oraya götürüyormuş. Orada defalarca tecavüz etmiş. Abim direnince ona şiddet uyguluyormuş.

Bir erkeğin bunu anlatması çok zordur. Namus bizde ölüm meselesidir. Abimde kendini öldürmeyi defalarca düşünmüş. 

Bunu öğrendikten sonra kız kardeşime söyledim. Ağlamaya başladı. Onun için çok üzüldük. Abim ondan da özür diledi.”

Sustum çünkü bizi öldürürlerdi

İki kız kardeşin abileri hakkında, abilerinin amcalarının oğlu hakkında suç duyurusunda bulunmamasının nedeni ile ilgili G.E. şunları söyledi:

“Şu an 26 yaşındayım. 18'den ufaktım bunları yaşadığımızda. 

Anneme 8 yaşında, ilk yaşadığım zaman söylediğimde bana inanmamıştı. Annem inanmayınca, kimse inanmaz sandım. 

Böyle durumlarda devletin çocukları aldığını öğrenmiştim. Alıp bizi nereye götürürlerdi? Korktum. Kardeşimden ayrılmak istemedim.

Etraftan da kimseye söyleyemezdim. Ya kötü gözle bakılırdık ya da öldürülürdük. Korktum”

Bunca yıl susup, şimdi konuşmak istemesinin nedeni ile ilgili: 

"Köyden ve Urfa'dan çıkınca bunların sadece bizim başımıza gelmediğini gördüm. Bunun bizim suçumuz olmadığını anladım.
Bizim oralarda bu olayların çok olduğunu biliyorum. Urfa'dan birileri haberi okur. 
Bir çocuk görür, güç alır. 
Büyük insan görür, yalnız olmadığını anlar. 
Töre bir yanda, sen yanda, adaletsizlik bir yanda.
Yaşadıklarının izini atamıyorsun."

Hala korkuyorum
 
"Kız kardeşim ile birbirimize destek olduk. Ben üniversite bitirdim. Kız kardeşim üniversitede. Abim evlendi. Buna rağmen, hala korkuyorum. 
Biliyor musunuz birileri duyarsa  üniversite okumuşuz, evlenmişiz... Abimi affetmişiz... Umursamazlar. Abim intihar eder, bize de hayat zindan olur, diye korkuyorum."

Haber:   @_BurcuUgur_
 

NOT: G.E. haber kaynağını korumak için kullanılan takma addır.