Urfa'da kesintiler sürüyor! İki ilçe yolunu ateş yakarak kapattılar!

Elektrik kesintilerini protesto eden bir grup Ceylanpınar-Kızıltepe yolunu ateş yakarak trafiğe kapattı.

Şanlıurfa’da elektrik kesintilerine yönelik tepkiler devam ediyor. Hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde seyrettiği Şanlıurfa’da yaşanan elektrik kesintileri içme suyunun olmaması, sulanamayan ürünlerin kuruması kısacası hayatın her alanına etki ediyor.

Son dönemde artan kesintiler nedeniyle bir grup, Şanlıurfa’nın Ceylanpınar ilçesi ile Mardin’in Kızıltepe ilçeleri arasındaki köprüde eylem yaptı. Ateş yakan grup yetkililerin yaşanan soruna bir çözüm bulmasını istedi.

Jandarma ekiplerinin gelip müdahale ettiği eylem yangının söndürülmesiyle sona erdi. Eylem nedeniyle trafiğe bir süreliğine kapatılan yol, eylemin bitmesiyle yeniden açıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.